L’alumnat de 5è de Primària ha preparat, durant les darreres setmanes, el vídeo amb què participarà en la XXXI edició del Concurs “El Gust per la Lectura”, convocat pel Departament d’Educació.
Aquest any han treballat el llibre “Ronia, la filla del bandoler”, d’Astrid Lindgren, una història d’aventures, amistat i natura que han llegit i comentat a classe.
A partir de la lectura, els nois i noies de 5è han imaginat i creat un vídeo propi. Han participat en tot el procés, des de les idees i la preparació fins a la gravació final.
El resultat és un projecte fet amb molta il·lusió i creativitat que ara presentaran al concurs.
Bona feina!